29 Nisan 2013 Pazartesi

MİNİ KÖSTEBEK PASTA


Malzemeler
 -4 Yumurta
 -1 Su Bardağı Şeker
 -1 Su Bardağı Un
 -1 Paket Vanilya
 -1 Paket Kabartma tozu
 -1 Çay bardağı Ispanak Püresi
 -2 Paket Krem Şanti
 -1 Paket Muzlu Creme ole
-3 Su Bardağı Süt
 Hazırlanışı
 Oda ısısında ki yumurtalar şekerle köpürene kadar çırpılır. Ispanak püresi de eklenip biraz çırpılır. Vanilya ve kabartma tozu katılan un yumurtalara elenip iyice özleştirilir. Yağlanmış fırın tepsisine dökülüp önceden ısıtılmış fırında ortalama 10 dakika pişirilir. Diğer taraftan krem şanti ve creme ole sütle çırpılıp hazırlanır. Soğuyan kek geniş ağızlı çay bardağı ile kesilir, kalan parçalar ise rondodan geçirilir. Hazırlanan her bir yuvarlak kekin üzerine dolu dolu bir kaşık krema koyulup ufalanmış keke bulanır. Elimizle biraz form verilip servis tabağına alınır. Afiyet olsun.

5 yorum:

  1. bu pastayı biliyorum ama çok aşamalı zor diye yapmıyordum.sizin tarifiniz daha basit gibi..deneyeceğim..denediğimde paylaşırım..

    YanıtlaSil
  2. Aslında çok kolay bi tarif, sadece sok kısmı biraz el oyalıyor o kadar. Şimdiden kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. aaa senin bloğun vardı da bizim neden haberimiz yok yakalandın sonunda:)
    twitterdan da hiç link paylaşmadın ki:(
    evet biliyorsun ki istisnai durumlar haricinde pantalon giymiyorum o ayaklarda benim değil zaten :)
    neyse buda vesile oldu bloğunu bulmama :)

    YanıtlaSil
  4. öyle çok aktif bi blogum olmadığı için fazla dillendirmiyorum.
    Ben pantolon giymediğim için giymeyenlere de ayrı bi sempatim var. Senin kesin ve keyfi giymediğini bildiğim için sordum.
    Bundan sonra inşallah bol bol paylaşımlar yaparım.

    YanıtlaSil
  5. aynı sempati bendenizde de mevcut :)
    takipteyim tarif bekliyorum :)

    YanıtlaSil