19 Haziran 2009 Cuma

KURU MEYVELİ MUFFİN


MALZEMELER
-3 Tane Yumurta
-2 Çay Bardağı Şeker
-1 Çay Bardağı Sıvıyağ
-1 Çay Bardağı Yoğurt
-1 Çay Bardağı Kuru Meyve Şekerlemesi
-Aldığı Kadar Un
-1'er Paket Vanilya ve Kabartma Tozu

HAZIRLANIŞI

Oda ısısındaki yumurta şekerle 5 dk çırpılır. Ardından sıvı yağ ve yoğurt konulup bir kez daha çırpılır. Vanilya ve kabartma tozu eklenmiş un sıvı karışımın üzerine elenir, meyve şekerlemeleri de eklenip tahta kaşıkla iyice karıştırılır. Ardından muffin kalıplarına bir parmak eksik şekilde doldurulup önceden ısıtılmıl 180 derecelik fırında pişirilir.

3 yorum:

  1. Cananım ne kadar üzgünüm bilemeszsin, tüm samimiyetimle söylüyorum, bu gün gördüm eşyaların taşınıyordu, gözlerim öyle doldu ki anlatamam, seni çok özliyeceğim, burada bi arkadaşın var unutma, her zaman görüşelim, mutluluklar seninle olsun sevgilerimle.. kızını öp benim için...

    YanıtlaSil
  2. Cananım seninde yorumun beni çok duygulandırdı, uzağa gitmemen az da olsa moral oldu bana, her zaman söylüyorum sen benim için özelsin, ALLAH'a emanet olsevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Bu arada yazmayı unutmuşum hurma ve zemzem suyumu isterim:))) sevgiler..

    YanıtlaSil