10 Kasım 2009 Salı

MUZLU PUDİNG


MALZEMELER
-3 Yemek Kaşığı Un
-3 Yemek Kaşığı Nişasta
-1 Su Bardağı Şeker
-3 Tane Olgun Muz
-1 Litre Süt
-Damla Çikolata
HAZIRLANIŞI
Un, nişasta ve şeker tencereye alınıp karıştırılır. Üzerine süt ilave edilip kısık ateşte karıştırılarak pişirilir. Göz göz olup kaynayınca ocaktan alınır. Muzlardan 6 dilim kesilip (kuplar için) kalanları çatalla iyice ezilir. Ilınan pudinge ezilmiş muzlar ilave edilip mikserle birkaç dakika çırpılır. Hazırlanan pudingler kuplara paylaştırılıp muz dilimi ve damla çikolatayla servis edilir.
NOT: Bu puding içinde muz bulunduğu için aynı gün tüketilmelidir, aksi takdirde muzlar kararır ve pudingi ekşitir.

7 yorum:

  1. canancığım ellerine sağlık tatlım...

    YanıtlaSil
  2. canımm çok teşekkür ederim. inan çok mutlu etti beni ziyaretin. sanırım artık bende varım blog aleminde, hemde en acemi halimle :)

    YanıtlaSil
  3. slm canım bloğun hayırlı olsun güzel tariflerinle senide aramızda göreceğiz bundan sonra inş... izleyicilerin arasına katıldım ama resmim çıkmadı niyeyse anlamadım... çok çok öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  4. nazik yorumun için çok sağol. nedense bende bi türlü izleyici profilime resmi ekleyemedim

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım çok severim nefis kokmuştur pişerken...

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle aramiza hosgeldin :)
    Nefis tariflerle renk katacagina eminim :))

    Tarifin çok güzel, paylasim için tsk..
    Muz hastasiyim ben her halini çok severim :))

    YanıtlaSil
  7. Sevdiklerinle beraber güzel bir bayram geçirmen dilegiyle :))

    YanıtlaSil